Studia PodyplomoweEuropejska Uczelnia Społeczno - Techniczna w Radomiu

 

Psychologia sprzedaży i marketingu

Cel studiów:

Celem Studiów Podyplomowych wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą i marketingiem, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami i skutecznie zwiększają efektywność swojego działania, doskonaląc umiejętności interpersonalne i znajomość strategii marketingowej firmy.

Adresaci:

Studia podyplomowe przeznaczone są dla pracowników działów sprzedaży i marketingu; osób zajmujących stanowiska menedżerskie, specjalistyczne, przedstawicieli handlowych, właścicieli firm, którzy chcą podnieść swoje kompetencje.

Czas trwania:

  • 2 semestry, 220 h
  • Zjazdy: co 2 tygodnie (sob./niedz.) możliwość realizacji zajęć on-line

Przykładowe przedmioty:

  • Marketing handlowy
  • Marketing a sprzedaż: problemy, konflikty, relacje, komplementarność
  • Marketing relacji i segmentacja klientów
  • Komunikacja w procesie sprzedaży
  • Ceny jako źródło przewagi konkurencyjnej
  • Budowanie strategii sprzedażowej firmy
  • Rola i zadania menedżera sprzedaży
  • Aspekty finansowe w zarządzaniu sprzedażą
  • Organizacja i analiza struktur sprzedażowych
  • Rekrutacja personelu sprzedażowego
  • Budowanie efektywnych zespołów sprzedażowych / zarządzanie talentami w organizacji sprzedażowej
  • Motywowanie personelu sprzedażowego
  • Psychologia klienta
  • Psychologiczne mechanizmy w negocjacjach handlowych
  • Psychologia w marketingu relacji: od badania do zarządzania zachowaniami i lojalnością klientów
  • Kreowanie wrażenia i wywieranie wpływu
  • Asertywna i efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
  • Techniki sprzedaży
  • Trening umiejętności menedżerskich
  • Zarządzanie własną energią i radzenie sobie ze stresem

Opłaty:

  • 1100 zł/semestr

Informacje:

  • telefon: (48) 344 00 55
  • e-mail: dziekanat@eust.pl