Studia PodyplomoweEuropejska Uczelnia Społeczno - Techniczna w Radomiu

 

Przemysły kreatywne

Cel studiów:

Studia podyplomowe przygotowują do zarządzania w sektorach kreatywnych takich, jak: wydawnictwa, fonografia, kinematografia, media, gry wideo i gry bez prądu, design, architektura, wzornictwo oraz reklama. Uczestnicy zdobywają wiedzę z zakresu branż kreatywnych, zarządzania i marketingu, ekonomiki mediów, kultury i nowych technologii. Poznają mechanizmy promowania i finansowania przedsięwzięć, a także prawne aspekty funkcjonowania przemysłów kreatywnych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków: memedżerów kultury, wydawców, artystów i producentów. Studia przygotowują do prowadzenia nowoczesnej działalności w branży kreatywnej zarówno w obszarze sektora publicznego, społecznego, jak i komercyjnego.

Adresaci:

Studia podyplomowe przygotowują do zarządzania w sektorach kreatywnych takich, jak: wydawnictwa, fonografia, kinematografia, media, gry wideo i gry bez prądu, design, architektura, wzornictwo oraz reklama. Uczestnicy zdobywają wiedzę z zakresu branż kreatywnych, zarządzania i marketingu, ekonomiki mediów, kultury i nowych technologii. Poznają mechanizmy promowania i finansowania przedsięwzięć, a także prawne aspekty funkcjonowania przemysłów kreatywnych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków: memedżerów kultury, wydawców, artystów i producentów. Studia przygotowują do prowadzenia nowoczesnej działalności w branży kreatywnej zarówno w obszarze sektora publicznego, społecznego, jak i komercyjnego.

Czas trwania:

  • 2 semestry, 220 h
  • Zjazdy: co 2 tygodnie (sob./niedz.) możliwość realizacji zajęć on-line

Program:

  • Wstęp do przemysłów kreatywnych
  • Przedsiębiorczość w przemysłach kreatywnych
  • Ekonomika kultury
  • Finanse w przemysłach kreatywnych
  • Zarządzanie w branżach kreatywnych
  • Zarządzanie projektami
  • Kompetencje menedżera kreatywnego
  • Warsztaty kreatywności dla menedżerów
  • Organizacja pracy zespołowej i delegowania zadań
  • Realizacja projektów i eventów kulturalnych i artystycznych
  • Prawne aspekty funkcjonowania przemysłów kreatywnych
  • Promocja i budowanie marki
  • Komunikacja i obsługa klienta
  • Marketing międzykulturowy
  • Rynek pracy artystów i twórców
  • Pozyskiwanie funduszy i sponsoring w przemysłach kreatywnych
  • Start-upy w branżach kreatywnych
  • Rozwój zawodowy
  • Podstawy komunikacji
  • Współpraca z biznesem

Opłaty:

  • 1300 zł/semestr

Informacje:

  • telefon: (48) 344 00 55
  • e-mail: dziekanat@eust.pl