Studia PodyplomoweEuropejska Uczelnia Społeczno - Techniczna w Radomiu

 

Marketing i promocja

Cel studiów:

Celem studiów jest przestawienie różnych form i aspektów komunikacyjnych, zaczynając od zagadnień public relations i reklamy, aż po regulacje prawne i aktualne trendy rynkowe. Pragniemy przygotowywać od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i reklamy. Nasi słuchacze nabędą gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, również przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Adresaci:

Studia adresowane są do osób, które posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów, i pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się, chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu i promocji.

Czas trwania:

  • 2 semestry, 220 h
  • Zjazdy: co 2 tygodnie (sob./niedz.) możliwość realizacji zajęć on-line

Program

  • Podstawy komunikacji
  • Strategie promocyjne
  • Strategie marketingowe
  • Prawo autorskie
  • Prawo prasowe
  • Prawo w reklamie
  • Reklama, kampanie reklamowe
  • Media społecznościowe
  • Kreowanie i zarządzanie marką
  • Marketing mix
  • Umiejętności interpersonalne
  • Negocjacje
  • Etyka zawodu
  • Badania marketingowe
  • Psychologia zachowań konsumenckich
  • Copywriting

Opłaty:

  • 1100 zł/semestr

Informacje:

  • telefon: (48) 344 00 55
  • e-mail: dziekanat@eust.pl